«مهمان‌گاه» پنجمین کتاب از مجموعه‌ «کآشوب» است؛ مجموعه‌ای که هر سال در آستانه‌ محرم منتشر می‌شود. کآشوب، رست‌خیز، زان‌تشنگان و رهیده چهار کتاب دیگر این مجموعه هستند.

مهمان‌گاه منتشر شد/ پانزده روایت از روضه‌هایی که زندگی می‌کنیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دفتر نشر، نشر اطراف پنجمین اثر از مجموعه «کآشوب» را با عنوان «مهمان‌گاه» منتشر کرده است.

در «مهمان‌گاه» پانزده نفر از عاشوراهایی نوشته‌اند که بر آن‌ها گذشته است. پانزده نویسنده از نسبت امروز خودشان با واقعه‌ی سال ۶۱ هجری نوشته‌اند. نویسندگان این کتاب سبک زندگی، شغل و دغدغه‌های متفاوتی دارند و فارغ از نسبت‌شان با عاشورا و عزای حسینی، با جسارت و شهامت قلم به دست گرفته‌اند و بی‌پرده‌پوشی از باورها و تردیدها، سنت‌ها و سنت‌شکنی‌ها، امیدها و ناامیدی‌ها، قهرها و آشتی‌ها، پیوستن‌ها و بریدن‌ها، و ثبات‌ها و تغییرهایشان در گذر زمان نوشته‌اند. گاه شیفتگی است که از این‌جا و آن‌جای متن بیرون می‌زند، گاه استیصالِ حاصل از نیافتن پاسخ، و گاه نیاز به شنیدن گزارش عبور از مصیبتی عظیم به امید یافتن راه رهایی. بعضی متن‌ها «آنِ» تکان‌دهنده‌ای به تجربیات خواننده می‌افزایند و بعضی او را در وادی پرسش‌های بنیادین آدمی رها می‌کنند. مخاطب می‌تواند روایت روضه‌ها و تجربه‌های عاشورایی محمدرضا امانی، زهرا صنعتگران، مهدی حمیدی‌پارسا، مکرمه شوشتری، فاطمه بهروزفخر، حسن اجرایی، فاطمه قابل، علی پیرحسین‌لو، مهری رحیم‌زاده، رضا صدیق، زهره عواطفی حافظ، آمنه اسماعیلی، علی‌رضا محبی، فاضل فروتن و مصطفی سلیمانی را در این اثر بخواند.

«مهمان‌گاه» در 184 صفحه و با قیمت 98 هزار تومان منتشر شده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.